Reklamné podujatia // OHROZENÝ DRUH - Boj proti domácemu násiliu
< SpäťPodujatie prebehlo:
5.11.2010 - krst štvorlístka, hotel Design House, 13.12.2010 - krst kalendára, zámok Beladice
Podrobnosti nájdete na stránke: www.ohrozenydruh.sk
Kampaň vyvrcholila vydaním limitovaného kalendára so známymi osobnosťami z oblasti umenia, ktoré prijali podobu ohrozených druhov zvierat.
Prvým podnetom kampane OHROZENÝ DRUH bolo pozvanie Generálneho konzulátu SR v New Yorku, ktorý spolupracuje s americko-slovenskou Nadáciou +421.Pozvanie sa viaže k obohateniu podujatia Slovak Fashion Night 2010 o módnu prehliadku Róberta Bartolena, vedenú v téme Go Green. Po viacerých úvahách vznikol nápad a neskôr celá kolekcia odevov s titulom OHROZENÝ DRUH, ktorá zobrazovala 12 ohrozených druhov zvierat. Je jednoznačné, že táto problematika je aktuálna a taktiež závažná. Práve preto ju návrhár zobrazil aj v inom svetle, a to v nežnosti ženských kriviek a odevov. S ohrozením úzko súvisia aj ženy - obete domáceho násilia . Preto vznikol projekt Ohrozený druh.
Ďakujeme všetkým zúčastneným reklamným partnerom za podporu tohto podujatia
5.11.2010 - krst štvorlístka, hotel Design House, 13.12.2010 - krst kalendára, zámok Beladice
Mediálna kampaň , ktorá sprevádzala toto podujatie bola zastrešená známymi osobnosťami, ktoré sa spojili v boji proti domácemu násiliu.
Podrobnosti nájdete na stránke: www.ohrozenydruh.sk
Kampaň vyvrcholila vydaním limitovaného kalendára so známymi osobnosťami z oblasti umenia, ktoré prijali podobu ohrozených druhov zvierat.
Prvým podnetom kampane OHROZENÝ DRUH bolo pozvanie Generálneho konzulátu SR v New Yorku, ktorý spolupracuje s americko-slovenskou Nadáciou +421.Pozvanie sa viaže k obohateniu podujatia Slovak Fashion Night 2010 o módnu prehliadku Róberta Bartolena, vedenú v téme Go Green. Po viacerých úvahách vznikol nápad a neskôr celá kolekcia odevov s titulom OHROZENÝ DRUH, ktorá zobrazovala 12 ohrozených druhov zvierat. Je jednoznačné, že táto problematika je aktuálna a taktiež závažná. Práve preto ju návrhár zobrazil aj v inom svetle, a to v nežnosti ženských kriviek a odevov. S ohrozením úzko súvisia aj ženy - obete domáceho násilia . Preto vznikol projekt Ohrozený druh.
Ďakujeme všetkým zúčastneným reklamným partnerom za podporu tohto podujatia